poniedziałek, 24 września 2012

Zazdrość druga


Od: zuza.kasprzak@gmail.com
Do: malenka999@onet.eu
Temat: Nieprawda
17 września o 01:19

Uwierz mi, nie jest ciężko zdobyć Twój adres e-mail. Nie wszyscy ludzie są takimi, za jakich moglibyśmy ich uważać. Zdajesz sobie sprawę, że nadal mam hasło do jego skrzynki pocztowej? Mogę w każdej chwili na nią wejść i czytać jego pocztę. Nawet to nie daje mi satysfakcji, bo nie podoba mi się trafianie na przepełnione miłością maile od Ciebie.
Zastanawiałaś się kiedyś, gdzie Krzyś znika, kiedy doskonale wiesz, że trening już dawno się skończył, a jego nie ma jeszcze w domu? Ja wiem.
Ty też powinnaś to sprawdzić, na pewno nieźle się ubawisz. Szczerze mówiąc, Krzysiek nie jest taki, jakim go widzisz. On potrzebuje w życiu adrenaliny i kobiety, która będzie w stanie mu ją dać. Kobiety, takiej jak ja.
Kochana Olu. Zastanów się dobrze nad tym, czy aby na pewno zasługujesz na niego. Ja rozumiem, to jest Twoje życie, ale podejmując pewne wybory, marnujesz życie swojego Ukochanego.

http://lubie-piatki.blogspot.com
17 września 4:12


Nie mogłam spać i jak głupia, usiadłam do komputera. Mechanicznie sprawdziłam pocztę i na moment osłupiałam. Ta kobieta jest niespełna rozumu. Wypisuje takie rzeczy, że włos się jeży na głowie. Siedzę właśnie przed komputerem, jest mi strasznie zimno, co jakiś czas mocno pocieram skronie, żeby zmusić się do jakiegoś twórczego myślenia. Co mam zrobić? Powiedzieć Krzyśkowi o tym, że ona mnie dręczy? Że wygaduje takie bzdury na jego temat? Postanowiłam, że nie będę jej odpisywać, w końcu nie należy karmić trolla. Może sama się opanuje i nie będzie odzywać, kiedy wreszcie zrozumie, że mnie nie interesują jej dziwne wynurzenia.


Od: malenka999@onet.eu    
Do: zuza.kasprzak@gmail.com
17 września o 04:26
Temat: Udowodnij

Nie wierzę Ci. Udowodnij, że to, co napisałaś jest prawdą.

http://lubie-piatki.blogspot.com
17 września 4:34

Nie wiem, co mi odbiło, napisałam do niej maila. Aktualnie siedzę jak na szpilkach i nie wiem, co mam ze sobą zrobić. Najlepszym wyjściem byłoby wślizgnąć się do łóżka, wtulić w Krzysia i po prostu spróbować zasnąć. Coś każe mi ślęczeć przed monitorem i czekać na jej ruch.


Od: krzysztof_igla@gmail.com
Do: malenka999@onet.eu
Temat: Już wierzysz?
17 września o 04:41

---------

http://lubie-piatki.blogspot.com
17 września 4:59

Nie wierzę. Wpatruję się w ekran komputera jak niespełna rozumu, co chwila odwracając głowę w stronę śpiącego w sypialni narzeczonego. Miała rację, naprawdę ma dostęp do jego skrzynki pocztowej. Nie chciałam mu o tym mówić, ale teraz sprawy zaszły za daleko. Po prostu musimy o tym porozmawiać, bo ja sama sobie nie dam z tym rady. 

12 komentarzy:

  1. Aż mnie przeszły dreszcze...
    Ona musi z nim porozmawiać. I to szybko. Zanim zacznie wierzyć w to, co tamta pisze. Zanim straci zaufanie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Porozmawiać to ona z nim powinna zanim zajrzała to tego cholernego portfela? Tak myślę. Ale to Ola, Ole mają swój własny świat i kredki też. Oby nie zabrakło jej kredki koloru Krzyśka.
    I w ogóle! Co to za wchrzanianie się w życie Oli! Pffffff!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łuhuu podoba mi się taka forma i to bardzo! A jeszcze bardziej podoba mi się kreacja Igły na wcale nie takiego grzecznego mężczyznę :) Oryginalnie, powiedziałabym nawet, że mega oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
  4. No ale ty wiesz, że ja to kocham, to co mam tu pisać więcej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalnie i ciekawie nawet bardzo ciekawie. Może to prawda i Krzysztof prowadzi podwójne życie, albo ma stalkera:)

    OdpowiedzUsuń
  6. PODOBA MI SIĘ! Ciekawy pomysł z tymi emailami, chyba to pierwsze opowiadanie pisane w takim stylu. Krzysiek w roli głównej, no proszę. Intrygujące co tam nasz Igiełka robi "za kulisami". Ta Zuza (siema imienniczko!) jest... dziwna, natomiast Ola wydaje się być mega naiwna. Aleeee, to dopiero początek, więc nie oceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, robi się naprawdę intrygująco. Uwielbiam taką tajemniczość, naprawdę świetnie się to czyta i ciekawa jestem jak to się dalej rozwinie. Igła czarnym charakterem? Jakoś nie chce mi się wierzyć. Pozdrawiam (:

    | falling-away-with-you |

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ! Z takim pomysłem, to ja się jeszcze nigdy nie spotkała. Chylę czoło przed Tobą i Twoim pomysłem :) I Krzysia tutaj tak fajnie przedstawiasz:) Informuj mnie !~I przepraszam, że dopiero teraz przybywam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam sobie dzisiaj na matmie, a że nie miałam jak skomentować, robię to dopiero teraz. No mrauć! Czyli Krzyś może grać na dwa fronty? Mmm :D Chyba że ta Zuza po prostu chce postraszyć Olę, a hasło zna tylko dlatego, że Igła nie zmienił... A Ola to jednak trochę chyba za bardzo panikuje. Choć w sumie ma powody.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, widzę że Krzysiek tutaj to taki typ niepokorny będzie. Oby tylko jej nie zranił, bo wydaje mi się, że ona na to nie zasługuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju! zły Krzysiu! a to Ci dopiero ;) ale podoba mi się Twój pomysł na opowiadanie :) czy informujesz na gg? jeśli tak to byłabym wdzięczna. mój numer to: 10309285, albo może na blogach? :) http://zycie-z-siatkowka-zwiazane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 45 yr old Accounting Assistant I Zebadiah McFall, hailing from Shediac enjoys watching movies like I Am Love (Io sono l'amore) and Leather crafting. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a Ferrari 400 Superamerica. wejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń